Monday, 8 July 2013

randomness in marketing: Kenzo a/w 13







For years marketing campaigns have been full of wonderful random things, but it feels like it's reaching its peak now! Surrealism takes a strong part in Kenzo's A/W 13 campaign, which really catches people's attention with its wonderful, vivid colours and fantasy motives. I really love these kinda random and very creative ads. They inspire my imagination and make me wonder much longer about the campaign than the usual black & white photography of half naked models. More, more, more of this please!

Seit Jahren werden die Marketing Kampagnen immer verrückter! Sei es sprechende Tiere oder einfach nur Dinge die komplett keinen Sinn machen. Diese Kenzo's H/W 2013 Kampagne ist so ein Beispiel: Eine Katze im Schuh, ein "Tigerhund", merkwürdige Hände/Füße - die neue Kampagne ist bunt, schrill und sehr surreal! Die fantasievollen Bilder stehen total im Kontrast zu den typischen Schwarz-Weiß Fotografien von halb nackten Models - was ich super finde! Ich kann es kaum erwarten Kenzo's Kampagne in den Zeitschriften zu sehen. Was denkt ihr darüber?

Soapi

1 comment:

Thanks for taking time & reading my post! I love hearing back from my readers, leave me a comment (:

ShareThis



blogger template by lovebird