Saturday 16 March 2013

Playlist Spring 2013



1) Rhye - Open
2) Ladytron - Seventeen
3) Jessie Ware - Sweet Talk (Cyril Hahn)
4) Vario - Falling in Love
5) Seth Troxler - Hurt
6) Peace - Wraith
7) Haim - Falling
8) Rihanna - Stay
9) Daughter - Home
10) Bastille feat. Ella - No Angels (The xx vs TLC)

So it's Saturday evening and I'm sitting at home, whilst other students are most likely to go out. My reason for being lame is that I was hoping to get some work done tonight, but before I start with that...this new playlist has to go up (click HERE)! It's a mix of some chilled out songs I have been listening to recently and of course one track had to be by Jessie Ware! I'm super excited to see her in a few weeks in Hamburg - can't wait!!!

Es ist Samstagabend und während andere Studenten wahrscheinlich grade dabei sind feiern zu gehen, sitze ich zu Hause! Der Grund dafür ist, dass ich etwas für die Uni machen wollte...aber erstmal wollte ich endlich mal wieder eine neue Playlist hochladen. Diesmal gibt es 10 Lieder, die eher chillig sind und nun ja...Rihanna und Jessie Ware mussten mit auf die Liste. In ein paar Wochen sehe ich Jessie Ware live in Hamburg! YAAY! Ich war ganz überrascht, dass es noch Tickets gab und wie günstig sie waren verglichen zu London.

Soapi

Images via man-boss Tumblr, designspiration, myenglishisnotthatgoodyouknow Tumblr

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking time & reading my post! I love hearing back from my readers, leave me a comment (:

ShareThis